FAQs

 

Tag dig tid til at læse disse ofte stillede spørgsmål nedenfor, før du kontakter os, for 90 % af dine svar vil blive besvaret her. Hvis de ikke er det, er du velkommen til at sende os en e-mail: support@sepino.dk
 
Q. Hvornår ankommer min ordre?
A: De fleste ordrer behandles inden for 2-4 arbejdsdage efter bestilling.
En e-mailbekræftelse med dit sporingsnummer sendes til den e-mailadresse, som du har oplyst, når ordren er blevet afsendt. Ordrerne sendes fra vores nærmeste lager baseret på din placering.
Dette er estimerede tider baseret på de nuværende forsendelsestider
*Danmark: 6 til 14 arbejdsdage
* Tiderne kan variere på grund af travle forsendelsesperioder eller nationale helligdage og covid-19*.
 
Q. Er min ordre blevet afsendt endnu?
A. Ordrerne afsendes normalt inden for 2-4 arbejdsdage, nogle gange hurtigere. Du vil modtage en afsendt e-mail, når din ordre er blevet afsendt, men du bedes tjekke din SPAM/Junk-boks, hvis den nu skulle være havnet der. Hvis du ikke kan finde din afsendelsesmail, eller hvis du måske har slettet den, kan du kontakte os på support@sepino.dk, så kan vi give dig oplysninger i realtid om, hvorvidt din ordre er blevet afsendt eller ej.
 
Q. Min vare er ankommet ødelagt eller beskadiget Hvad kan jeg gøre?
A. Først undskylder vi, hvis dette er sket. For at hjælpe os med at ordne det, bedes du tage billeder og sende dem til os på support@sepino.dk, så snart vi har modtaget dem, vil vores team tage sig af det. Vi skal underrettes inden for 48 timer efter pakkens ankomst. Hvor er det irriterende! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. Derfor leverer vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke refundere pengene. Ankommer den defekt anden gang? Så refunderer vi din fulde købspris.
 
Q. Jeg har bestilt 2 eller flere varer, hvorfor modtog jeg kun én?
A. Når du bestiller flere varer ad gangen, kan de blive sendt separat, da produkterne sendes fra forskellige lagre, som vi ejer. Du kan modtage den ene vare før den næste. Så gå ikke i panik, hvis du ikke modtager alle dine varer på én gang ... de vil nå frem til dig!
 
Q. Jeg har brug for at annullere eller ændre min ordre Hvordan gør jeg det?
A. Vi gør altid vores bedste for at annullere din ordre, men hvis din ordre allerede er afsendt eller behandlet, kan vi ikke annullere din ordre.
Hvis du gerne vil ændre din ordre, f.eks. stil, størrelse eller en leveringsadresse, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme eventuelle ændringer, forudsat at din ordre ikke allerede er blevet afsendt. Hvis din ordre er blevet afsendt, kan vi ikke ændre ordren, men vi er altid glade for en returnering, hvis du gerne vil.
 
Q. Kan jeg få en refundering eller returnering?
A. Vi har 30 dages pengene tilbage garanti. Hvis der er gået 30 dage siden du modtog dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller ombytning. For at få en refusion skal varen være i den stand, du modtog den i, med kassen, emballagen og alt tilbehør inkluderet.
 
Q. Hvilke lande sender I til?
A. Vi sender gratis til alle lande i hele verden.
 
Q. Har I en garanti?
A. Ja, selvfølgelig! Alle ordrer kommer med 30 dages pengene tilbage garanti. Du skal blot sende os en e-mail, og vi hjælper gerne med din returnering